Friday, 27 November 2009

moov 唔推, 我推 - Adam Lambert

近來重拾了聽唱片的興趣,是聽唱片,不是聽歌,兩者是有分別的。

最近聽了以下的有:Adam Lambert

我知我知,美國樂壇的音樂都是得個商業性,冇內容冇風格,話俾人知你喜歡聽radiohead 一定型啲。不過,美國樂壇商業味濃之餘,喺呢個咁大嘅市場亦造就好多騎呢,有時唔駛飲杯水都要型,It’s just entertainment。

Adam Lambert 係今年American Idol 的第二名,佢參賽嗰陣好多人已經睇好佢,因為佢妖冶,有台型,同埋係基佬。唔知點解,由細到大我鍾意親啲男歌手都係基佬,陳百強,張國榮,George Michael,個個都鬼咁有氣質,又靚;所以我覺得張敬軒應該唔係基,我唔係話佢冇氣質,只係我唔鍾意佢啫。

講返Adam Lambert 張碟,先講個封套,乜同Rihanna似成咁?不過,adam嗰果比較retro,令我諗起以前好興嗰啲噴畫公仔,個look又似海濤髮型屋廣告,真係勁正。







歌方面,好聽囉,好rock 囉,旋律好豐富,好多樂器,同埋每一首歌唔知有心定無意,都有好多位俾佢嗌,不過有時真係嗌得太多,非常少年巨肝feel,其實唔駛囉。

我推介 soaked,個前奏已經好有氣勢,唔知以為係c.y. kong 作,最鍾意係佢好似80年代好好聽嗰啲ballad ,推推推!

呢隻碟moov 其實有,不過竟然唔擺佢喺「最熱大碟」,連美國新碟嗰一頁都冇,要打Adam Lambert 先search 到,真係堪稱唔識貨。

1 comment:

Winnie said...

So glad that I'm not the only Adam's fan in HK. LOVE your comment.