Friday, 19 December 2008

慧敏答應嫁給我

原曲:明天我要嫁給你

慧敏答應嫁給我

作曲:周華健
作詞: 南方舞廳

誰都不想踏踏實實地返工 寧願奔波茄輪茄輪汙水中
難得一身冧女冧女勁冧女 招數
男人開心篤波篤波讓得起 男人花心溝女溝女犯得起
男人真心真真假假地兜圈 玩你

沒法愛你永遠是我 但你也要嫁給我
人為何受騙也快樂 一心一意繼續黐我
是你愛我說我沒錯 就算冷血也不錯
無人能代替我 無人能代替你
人人狂鬧你都幫我 你願為我錯

慧敏你要疼愛著我 慧豹你要嫁給我
人無求願永遠照舊 金山花園確住得過
慧豹你要疼愛著我 慧敏你要嫁給我
無人能代替你 能長期白養我
長年無業你都由我 你實在愛我

17 comments:

1974 said...

Shouldn't you become a lyricist instead?

Ms Money said...

哈哈..改得好出色,將個男既心聲寫得清清楚楚。係囉,佢真係醒,乜都算得咁盡...佩服

CH Mak said...

等紧你篇“假如我是周慧敏-第x版”

Panda said...
This comment has been removed by the author.
Panda said...

沒法愛你永遠是我 但你也要嫁給我
順口過原本版..

不如整篇''假如我是賤震''

周游 said...

好!勁!正!!

szekiu said...

我愛你。
我決定係facebook set up一個南方舞廳fan club, 你至少會有我同1974兩個fans。

Anonymous said...

Can I repost your lyrics on youtube?

南方舞廳 said...

1974 : do you want to be a singer?

CH Mak : where were you last night?

周游: 唱俾你兩個女聽, 等佢地帶眼識人

szekiu : 又話仲有 mrs.1974 and bobby?

anonymous : yes sure but remember to address me, i am kinda 貪慕虛榮搏出名, 假如我是張茆.

CH Mak said...

哎~~
你地玩得gum開心,我去盞搞寸(其實應該係"火羅")個party啦。。。

paklam said...

睇左啦!OMG!! 齊多首唱衰賤震ar!!

小瓶子 said...

改得很好.

Anonymous said...

改得很好!
網絡勁流傳呀!

路過的人上

cat said...

改得很好!
網絡勁流傳呀!

路過的人上

ross said...

your lyrics is on appledaily C1 !!

Anonymous said...

thanks for share........

Chuikaka said...

原來呢首歌詞係岀自你的手筆,勁