Tuesday, 20 November 2012

愛沒有貴賤 - H&M X MMM



H&M X MMM 系列於上個星期終於見街,一如以往H&Mcrossover 系列都引得排隊黨,粉絲等瞓街支持,開賣不久在雅虎拍賣網已見出貨情況。
我認識的個別MMM死硬派粉絲情緒一直高企,由排隊那一刻興奮到現在,一日未賣清,一日也會去H&M看看有沒有漏網之魚。

H&M crossover 高檔次品牌這行為已進行了多次,消費者可以低廉價錢買到名牌貨。某潮人說過,如果可以讓國民以廉價買到高質素的衣服,從而提高城市的品味,那便是一項德政;某程度上H&M這個crossover 行動,我覺得是德政。

要用市場學去分析H&M和眾多名牌這個商業行為,不外乎是互補不足擴大顧客層,還有滿足人類對觸不的慾望渴求的心理學。有些人不恥這種益街坊行為,要將crossover說成是給窮人的穿的,穿不起主線便不要穿,這些人的心態是自大中帶點自卑,也完全漠視對品牌是會有真愛這回事。愛是不分高低,愛奢華品牌,也可以愛街坊老字號,愛穿名牌就等同貪慕虛榮,情人有家底就是攀附權貴 ,如此眼界實在是太狹隘。

高端時裝不是一般人可以負擔得起,但有些時裝不只買不起,更加是買不到。舉例說,MMM的女裝sneakers十分難求,不定期推出,有錢也求不到。這次crossover 有這款鞋,真是天大的喜訊,我去買這雙鞋時,只是抱著想得到一件心頭好的心情,不是貪慕貪不到的虛榮。再說,有錢人也不一定只買主線產品,在開賣當日,中環店排頭位的是王賢誌。

商品當然有貴賤之分,但愛上一個品牌和愛上一個人那樣,毋需腰纏萬貫,只要有一顆心便可以。

以下特別收錄我和一位MMM硬粉的對話,示範甚麼叫熱愛。

我說
你可5 可以講今次呢批MMM 的貨其中幾個優點
即係啲線又點, 啲皮又點
成說
袋里布都用埋真皮算唔算優點?
我說
成說
but好重,main line d 里布,係$10左右/yd的棉斜布
其實dd質地無咩咁驚為天人。

我說
咁係咪今次先係REEDITION? 之前LANVIN 嗰啲唔係?
成說
女裝d cutting夠晒複雜有型, 咁既價錢第二度無,
Lanvind, 就係佢一般既design
我說
即係新DESIGN?
成說
MargielaD signature得咁交關,Lanvin果啲有啲好似係佢main line簡化少少,
同埋shirt衫就係shirt衫,西褲就係西褲。
我說
成說
margiela拼黎拼去,啲 painted jeans, 係人手逐條油woh話,
連啲鈕都油埋,仲有果件 barbie 冷衫,得佢先諗到啦。
Lanvin果啲, 係就係靚,咪就係得靚一個字。
我說
barie 冷衫咩咁特別?
成說
barbie件衫個比例放大返造真人衫
勁粗冷織  特大鈕扣
我說
barie 有件咁嘅衫咩?
成說
講個比例
margiela本天書好似有
我說
即係公仔衫放大?
成說
我說
成說
如粒鈕, 造公仔衫無可能有粒鈕細度個比例同真人一樣,
所以粒鈕細極當襯落公仔度都係大,
咁佢就按返呢個比例用d特大既鈕去做真人衫。
我說
成 說
仲有d線頭,都係特登留返,
公仔衫太細, 線頭剪盡都會有啲
不過呢件冷衫無呢個detail。
我說
真嘅有?
成說
原裝有牛仔褲就有,
呢件冷衫唔係用線車所以無。
我說
咁你對今次CROSSOVER 有咩感受
成說
wakakka
無下次架啦癲下無所謂。
我說
有冇覺得cheap 左呢?
成說
同埋買到返件duvet coat
仲有要oversized jeans
又唔會cheapwoh
有幾多個買完h&m viktor & rolk / lanvin / comme
之後走去買正貨?
我說
就係冇。所以有D人會話,crossover 係俾窮人
5 main line 咪咪著囉,你有咩回應呢?
成說
呢次嗰啲,有錢都未必買得返原裝。
ho rare,所以呢次造返出黎,係好野
人明既就會明有咩咁厲害,
唔明既講極都唔會有感覺。
我說
Whahah,好多謝你接受訪問
成說
談話費??
我說
我地嘅對話會喺個BLOG 刊出,會幫你化名做阿成。

1 comment:

Anonymous said...

two questions:

1. can ah sing make my dreams come true by sending over the watch band bracelet?

2. isn't ah sing suppose to be mute?! how come he has so much to say?

Fin~