Saturday, 8 October 2011

港女同你講真之一

同佢分手都冇乜嘢,只係有時會勁掛住, 尤其是瞓覺嗰陣, 半張床凍冰冰,真係想開冷氣再開電氈。

人吔問我最like 佢啲咩?講真, 幾個月貨仔, 都係咁啦, 最like 係同佢上床。呢啲點好意思講, 好似個人好膚淺咁,但真係好正呀嘛。喂大佬, 性係人之常情,我鍾意同佢搞嘢唔代表我淨係鍾意同佢搞嘢㗎喎,你估咁易搞得落?一樣要睇外貌, 性格, 人品㗎,但係一咁樣講就會變咗淫蟲。

人係好虛偽嘅, 如果的話掛住佢嘅細心, 溫柔, 大家會覺得你份愛大啲。有冇聽過辛曉琪首「味道」?

「想念你的笑, 想念你的懷抱, 想念你白色襪子和你身上的味道」

呢啲歌真係聽壞人, 得咁詩意咩, 一啲都唔人性。

我就會唱 「想念你的性, 想念你的射精, 想念你白色的精在我身上的味道。」

哈哈哈,我覺得咁樣詩意好多囉。總之, 有性冇愛唔得, 有愛冇性都唔得。

4 comments:

Anonymous said...

I found this article is not your style at all. =(

Super Rei said...

有幾多女人真係會咁諗呀,博主。

free as a bird said...

有好多女人都係咁諗。令人淫心起既先係真愛,百中冇一。

Shumc said...

有幾多個女人會咁寫就真......