Wednesday, 1 April 2009

一周年

關於這個網誌十件不為人知,知唔知又冇所謂的事情:


1.刻意少談戀愛,但文章一旦涉及愛情反應較佳,寫吓囉


2.刻意不談食,本地太多食家,更太多以為自己是作家的食家


3.刻意沒有圖片(貼過兩幅),表面上以文字為主,實則怕麻煩


4.喜歡「xx之謎系列」多於「假如我是xx」系列


5.第一個留言的人是Kamtinboy又名18741974,一日我搞fan club 他就是榮譽會長


6. 「找個和你在不丹結婚的人」是第一篇自己覺得寫得幾好


7. 應該有一篇半篇寫到喊,可能是「情人節系列之心思篇」,笑到喊


8.「慧敏你要嫁給我」曾經登上蘋果C1,幸好沒有記名


9.獲最多留言的是「關於我的16件事」,市場證明了賣愛情,賣文,賣武,賣腦都不及賣自己好



18 comments:

Super Rei said...

Congratulation!!

Amy said...

Keep it going! I love coming here! And I come here every week day (when I'm at work lol ) KEEP IT UP! GOOD JOB!!!

mingmanfred said...

+more value :)

Josephine said...

我也是常客,真的好好睇!晚晚要check下先訓ga.
Fans Club 幾時開ah?

lululu said...

點搵番你寫比我個篇?

Anna said...

i really enjoy reading your blog.
add oil~~
cheers!

J said...

我是過路人,你不知道我是誰,我也不知道你是誰,只是有天糊里糊塗走到這裏來就開始拜讀你的文章…anyway你寫得真好,請加油!

xiao zhu said...

>>......都不及賣自己好

哈哈,梗係,人都係八卦架喇。

Anonymous said...

我都係誤打誤撞入咗嚟,好鍾意,bookmark咗,就日日上嚟望一望... hmmm... 算唔算有份幫手提升你兩個小時嘅價值呢? heehee...

Happy Anniversary!!!

LJ

聶秀康 said...

每一篇都喜歡.我自愧不如文筆膚淺.可能最長那篇也祇花了40分鐘.可見時間是最有效的見証.

恭祝周年慶...!加油.

Shine said...

恭喜!
我也是長期捧場客

周游 said...

恭喜啊!好野自然shine!
那位移民朋友真有面,令我們讀者都受惠:)

galaxy said...

有睇你的blog,但這是第一次留言。
請繼續下去。

南方舞廳 said...

super rei > 多謝.
amy >呢位聽眾冷靜d
mingmanfred > 多謝.
josephine > 搞完網上簽名會就搞fan club
lululu >自己去hompy 搵
anna > 多謝
J > 拜讀言重, 任讀至真, 你越講我越覺我你係我d friend 扮
xiao zhu > 多謝八掛我
LJ >多謝.
聶秀康 > 多謝
Shine > 大家咁話
周游 >教你兩個女識中文
galaxy > 多謝你的第一次

S said...

其實唔止依度點擊數,有時見到啲非常有感覺既文章都會貼去facebook,都有幾多人回應,(希望你唔好介意。我有標名出處同有貼你條link上去架!)有編"我不愛",我轉貼左上facebook就比友轉載再轉載,(佢地都有標名出處)仲有啲人問我你係邊個^^,希望你繼續寫,越寫越多野寫。
ps.我真係有上facebook search你有冇group or page,(因為有次見有人話係fb整個你既group...)但。冇。囉。(囧!)幾時整返個? 一係我整再放link上黎?不過我會唔會未夠格?XD

南方舞廳 said...

s: facebook 不好, 我怕大家送那些laughing 哥那些東西給我.

missDolly said...

i like coming here! pls let me know how to join the fan club thx..

sunkiss said...

u r really great~!!