Monday, 4 August 2008

食足

我以為「誘腰求」已經是食字食上腦的極致,原來人的腦部可以開發的空間真的是無窮無盡的,今日我發現另一個經典。
坊間那些按腳店十居其九都是足乜足物,甚麼足君好,足你好運,型足一世,滿足、二人三足,富足天下,知足樂……不一而足,去十次都唔知自己去緊足乜嘢。
今日途經軒尼詩道看到一座大廈外牆有一幅橫額廣告,visual 係有位女仕俯臥,正在享受按摩,然後隔離有大大隻字寫住「足伊鑫」,「鑫」讀「音」,再講清楚啲,「鑫」的讀音是「音」。「足伊鑫」好明顯想玩「捉”依因”」,但簡構整個名又不止玩讀音那麼低手。「足」是捉,「伊」,指伊人,鑫,我估陰。
我有理由懷疑這其實是一間色情架步,有人同女客人先玩「捉依因」,捉到伊人然後捉伊陰,
鴨店扮腳底按摩,個名玄機盡出,高手高手,快啲叫港男的眾女評判去試鐘吧!

說回真正的腳底按摩店,其實我一直想開一家,也想了一個名字,叫「涼足」,
腳仔沖涼嘛,good 唔good ?

5 comments:

Fun said...

你我嗰間想叫足福,ok唔ok?

lululu said...

你我嗰間想叫足走(祝酒),ok唔ok?

南方舞廳 said...

lululu : 你係咪想開酒吧? 不如叫
"一路好酒"

maria said...

足福肯定已經有囉!!
我去開個間叫足沐傾心,都夠衰架!!

南方舞廳 said...

hello, my name is goodenough , 中文名叫足救.