Monday, 2 June 2008

熱烈歡迎 SATC!

適逢其會,翻post。

四個主角,不只四種愛情態度,愛情中沒有對與錯,只有愛與不愛。
他們糾纏在一起,無形地互相改變命運,有人從愛情中找到自己,
有人犧牲自己,有人一無所有;最後每個人的結局都是自己一念造成,
要找到幸福可能只有一個可能,看到了就要捉緊,要自己捉緊。


自從Sex n the city 面世之後,城中不少O女郎都自動對號入座,
Carrie 對Mr.. big 的無意識自作賤,Samantha 性愛分明,charlotte 的永遠自尋煩惱,Miranda 的自我防禦,彷彿四個角色已經概括了所有女人的性情與及性情帶來的愛情運,當中你總會找到一些自己的影子。
可以找到影子的並不只這些。
Sex n the city 其中動人的一幕就是在season six, 當Carrie 跟了俄羅斯情人到法國支持他的展覽會,一個下午,俄羅斯人又要工作,剩下Carrie 在兩個人就浪漫,一個人就悶爛的巴黎街頭蹓躂,她行行行,到了一個餐廳的門口,她看到餐廳裡面有4個女子,她們在談天說地,笑得開懷,Carrie懷念blah blah blah 之情悠然而生,她想起她和她 3 個好朋友曾幾何時也一樣無聊地在茶聚。

這個星期日像親歷sex n the city 式的聯誼小聚。

人物無用介紹,總之粒粒皆星,性格巨星個星。
節錄部份內容如下:

『中五放榜,是家長放榜還是學生放榜?』
『考試制度冇壞?不過有否足夠學額是另一個問題。』
『我讀geography 係真係去rainforest架!』
『你睇我地d話題幾咁sophisticated!』
『喂!有冇 refill 架!』

『佢個人mean底架!』
『哦!西米底個friend』

『呢張檯麻麻喎,點解唔坐裡面?』
『因為smoking』
『後面嗰張都好啲呀,你後面啲人都冇食煙!』
『smoking area 得兩張,呢張同嗰 張。』
『yes, we already got the best smoking table!』


『嘩!你睇下佢兩個出去law野食都要黐住!』
『好似一世都唔會分手咁!』
『係啦!佢地咁嘅樣捉實大家呀,好難搵番架!』
『呢度全場係得你一個咁靚咋!』

『咿,一講呢野我就毛管桐…』
『哎呀,我好鍾意講呢啲野架!』
『有乜理由會咁架?梗係find an easy way out啦!』
『easy way in…』

『其實”訓lung tsang’點解呢?』
『etc, etc etc…』

『嗰晚咪有人打爛杯嘅,我地企係隔離,咁當時冇野啦。
我第朝早起身,個腳踭好痛,流血”杉”咗玻璃呀!』

『點先會有錢呢?3萬蚊做個經理嗰啲唔算啦!』
『你記住,全場得你一個咁靚架咋。』

『哎呀,我撞返我ex 呀…好好傾,仲約出嚟食飯呀,
好似臨走要見返哂啲人咁…』

如果這個約會再可以出現一次,我希望可以飲Perrier Jouët。

No comments: