Tuesday, 3 June 2008

100萬人的故事

原來是無線娛樂新聞台製作,怪不得「了解。關懷。一百萬人的故事」拍得那麼有娛樂性,解釋了為什麼志雲由飯局跳到困局,更要有明星代表出巡,親身去了解關懷各層面的貧窮人士。
如果只當一個娛樂節目來看,「一百萬人的故事」,娛樂性十足,得啖笑。
剛剛在youtube 重溫了貧窮兒童那一集,劉嘉玲訪問其中一名每月只得10元零用錢的小朋友,劈頭第一句:你有冇唔開心?
「你有冇唔開心?」這個問題應該是600萬人的故事,試問誰沒有不開心?何況一個月得10元零用的小朋友?小朋友的答案是:有。再追問:為咩唔開心?小朋友答出了一個600萬人的答案:為了一些別人有而我沒有的東西。
整輯就是特寫小朋友的日子過得很緊,沒有多餘錢參加課內外活動,到結尾又自圓其說窮小孩特別懂事,將來一定可以頂天立地,今日的貧窮只是一段小插曲等等阿媽係女人的結論;這些貧窮個案又和以往星期幾檔案報道過的相差無幾,作為一個觀眾,我完全沒有得著,不知道為甚麼娛樂新聞台是霸新聞部的工作來做,效果是差之千里。
過了幾天和朋友吃飯時提起這個節目,原來是有人覺得「好感人」,「知多咗好多」,「原來真係有人咁窮」,「有130萬窮人咁多」,我立時將想數落這個節目的說話收回。可能TVB就是target 一些平日看報紙只看娛樂版,對時事不聞問的人,為什麼是娛樂新聞台來拍,原因更加澄明,我也無話可說。

1 comment:

Anonymous said...

我超級agree 你講嘅嘢,呢d 展覽貧窮嘅空洞節目,超恐佈呀,tvb最近好多好多呢d恐佈口號嘢,乜嘢香港力量!sos,其實now 整個hk都係咁啦,,政府各部門爭住推出d "教育"市民唔好做呢樣應該做果樣嘅tvc,
我好鬼頂唔住!!!!!(陳志雲唔該你都唔好懶關心社會
同埋地球,自己上陣不如信任你哋個新聞部專業團隊)