Thursday, 15 May 2008

假如讓我說下去

500 萬才買到一個500呎的單位,3成首期,供30年,每月要供…要搵幾多先至買到一層體面的樓?
500呎也不算體面吧。
轉唔轉工好?唔轉又怕冇進步,轉又唔知轉咩好,而家份糧又幾好,轉唔轉工好?
今晚的邊爐也不俗,只不過吃了一條$680的斑好像有點不值,下次都是叫一條$480的算數。
如果我愛他但他不像我愛他一般的愛我,但又不是不愛,只是愛少少,那我應否繼續全情付出,
我繼續付出會唔會好蝕底呢?世間上有冇天長地久?
曼谷又熱,東京又悶,歐洲又貴,諗去邊度旅行都好煩。
林狗又開騷,搵邊個撲飛好?
I.T 上年純利升四成,喺大陸都發展得幾好,好唔好入啲呢?定係買返啲恆生匯豐收息算?
咁匯豐好定恆生好?
星期五約咗班朋友食飯,諗住食西餐,食完飲杯嘢,vodka 太劇烈,都係飲香檳,去邊飲呢?
佢唔打俾我?我好唔好打俾佢?

如樓底這夜倒下來
有甚麼是重要的

我們都幸運得很,奢侈得很。

2 comments:

Shine said...

也假如讓我說下去...
回香港還是留在上海?有冇第三個選擇?放下大假好唔好?
轉行真係岩我?唔岩行唔行回頭路?

南方舞廳 said...

你話做人幾無謂